Napájecí kabel k zesilovači 10mm - rudý / Autohifi-JEAN

Napájecí kabel k zesilovači
10mm - rudý

76 Kč  64 Kč
Ušetříte: 16% z ceny

10 mm napájecí kabel ACV je silový kabel vhodný pro napájení, jak zesilovačů, tak startéru, el. navijáků a pod.. Kabely ACV jsou vyráběny z velmi kvalitní OFC mědi vyrábené bezkyslíkatou technologií. Kabely mají velmi hustou strukturu jednotlivých vláken ( 882 žil )díky které mají výborné vodivé i mechanické vlastnosti. Kabely jsou chráněny velmi odolnou izolací, díky které se na můžete spolehnou i v extrémních podmínkách po dobu několika let.

Napájecí kabel ACV 10mm

- počet žil: 882

- síla žil: 0,12 mm

- průměr včetně izolace: 6,7 mm

- barva izolace: rudá

- odolná-flexibilní izolace

Při výběru vodiče je nezbytné znát maximální proudový odběr zesilovače, který je možné odvodit z maximálního udaného výkonu zesilovače vzorcem I = P / U, kde P je výkon a U je napájecí napětí zesilovače tj. 12V. Protože doporučená hodnota přenášeného proudu (hustota) u měděných vodičů je 3-6A/mm?, stačí známé údaje doplnit do vzorce S = I / J, kde S je výsledný průřez vodiče, I je přenášený proud a J je hustota proudu pro daný typ vodiče. Při nesprávně zvoleném průřezu vodiče (poddimenzování) vznikají na vodiči napěťové ztráty, což se projevuje zkreslením výsledného zvuku. Navíc se vodič při stálé zátěži nadměrně zahřívá a ztráty se s teplotou ještě zvyšují. Obecně vždy platí: čím větší průřez vodiče, tím kvalitnější přenos a nižší ztráty. Kabely prodáváme po celém balení nebo v metráži dle vašeho požadavku..

Pokud máte jakékoli otázky ohledně napájecího kabelu pro zesilovače, autohifi, autorádia, subwooferu, zesilovače do auta, nebo si nejste jisti jaké kapacitory či reproduktory do auta jsou pro Vás a Vaše auto nejvhodnější, napište nám na info@autohifi-jean.cz nebo nás telefonicky kontaktujte a mi Vám rádi poradíme.


Přidat do košíku:

  • Kód: Napájecí kabel ACV 232260
  • Výrobce: ACV


Tento produkt byl přidán dne Středa 02. říjen 2013.

Střešní nosiče. Srovnání cen Heureka.cz - Porovnání cen a srovnání produktů z internetových obchodů
...................................